News‎ > ‎

Materiali didattici

posted 14 Jun 2016, 04:00 by Olivia Longo   [ updated 6 Jul 2016, 08:54 ]
Dal 31 luglio saranno condivisi nuovi materiali didattici relativi alle lezioni che si svolgeranno durante il workshop dal 5 all'11 settembre.

I materiali didattici saranno condivisi solo con gli iscritti alla Summer School attraverso il drive della casella di posta olivia.longo@unibs.it

Nei prossimi giorni tutti gli iscritti riceveranno l'invito alla condivisione della cartella.

From July 31th new teaching materials will be shared about the lessons that will be held during the workshop from 5th to 11th September.

Teaching materials will be shared only with the subscribers of the Summer School through the drive of the olivia.longo@unibs.it mail box.

In the coming days all subscribers will receive an invitation to share the folder.